اگر پول دارید تبلیغات کنید، اگر پول ندارید سئو

سه شنبه 21 اسفند 1397
12:20
داریوش راد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت در کشورمان حتی در دور دست ترین نقاط ایران به این شبکه جهانی دسترسی دارند و سوالات و مشکلات خود را از موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو میکنند و اگر کمی دقت کنید سیستم اکثر این سایت ها که در صفحه اول گوگل قراردارند سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد.
چرا اکثر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند؟
چرا اکثر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند؟

یکی از مهم ترین دلایلی که وبمستر ها از وردپرس استفاده میکنند رایگان بودن آن هست که همین الان میتونید از اینترنت دانلود کنید و با خرید دامنه و هاست یک سایت در عرض ۱۰ دقیقه برای خود با پوسته های رایگان آن بسازید.

سئو وردپرس یکی دیگر از دلایل مهم هست که صاحبین کسب و کار های اینترنتی به این سیستم سایت ساز علاقه مند شده اند اکثر قالب های وردپرس ساختاری استاندارد و مطابق با قواعد موتورهای جستجو دارند و رتبه سئو داخلی سایت شما را تا حد قابل قبولی بالاتر میبرند.

سئو یک سایت وردپرسی جهت آمدن به صفحه اول گوگل به چه مواردی نیازمند هست؟

ساختار داخلی مناسب سایت و قالب بهینه با قواعد سئو داخلی

سئو داخلی یک عامل موثر در موفقیت یک سایت وردپرسی محسوب می شود اگر قالب سایت شما بر اساس قواعد سئو بهینه سازی شده باشد برای مثال بهینه بودن سایز عکس ها، لینک های داخلی، سرعت بارگذاری صفحات و ... که در آن باید اعمال شود.

تولید محتوا قلب تپنده سئو سایت شماست

تولید محتوا با کیفیت و کاربردی برای کاربران وب سایت شما میتواند یک مزیت رقابتی نیز با دیگر رقبا شما محسوب شود و با اگر بتوانید از فرمت های مختلف محتوا شامل ویدیو، متن و اینفوگرافیک در سایت خود استفاده بکنید باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو، افزایش میزان اعتماد کاربران به کسب و کار اینترنتی شما و همینطور به مراتب درخواست برای استفاده یا خرید از خدمات سایت شما افزایش خواهد داشت.

لینک سازی خارجی باعث افزایش اعتبار وب سایتتان می شود

لینک سازی خارجی یکی از بخش های چالشی سئو محسوب می شود که خیلی ها معتفد هستند اشتباه هست، لینک خارجی باید به صورت طبیعی به سایت شما داده شود، یه عده هم معتفد هستند که لینک سازی باید توسط خود ما انجام شود، اما در نه در هر سایتی. زیرا اگر شما در سایت هایی که دارای امتیاز اسپم بالا هستند لینک سازی انجام دهید تاثیر آن لینک روی سایت شما در نتایچ گوگل نیز منفی باشد و باعث افت رتبه سایت شما گردد.

اگر پول دارید تبلیغات کنید، اگر پول ندارید سئو

در حال حاضر وارد شدن به فضای آنلاین دیگر مانند سال های قبل سخت نیست و شما با کمترین هزینه و زمان میتونید خدمات خودتان را در اینترنت عرضه کنید.

ولی مشکلی که بیشتر مشتریان ما دارند این هست که فکر میکنند ففط طراحی و راه اندازی سایت کافیست و بعد از آن خیلی عظیمی از مشتریان به سمت سایت آنها هجوم خواهند آورد که میشه گفت یکی از باورهای اشتباه در وارد شدن به دنیای کسب و کارهای نوپا محسوب می شود.

اگر بودجه مشخص ماهیانه برای تبلیغات سایتتان دارید که میشه گفت میزان خیلی کمی از کسب و کار ها میتوانند ماهیانه برای جذب مشتری به صورت نجومی هزینه صرف تبلیغات بنری و کلیکی و ادورز گوگل کنند.

که در این میان بیشتر طیف کسب و کار ها که نمیتوانند هزینه های نجومی برای تبلیغات به صورت مداوم داشته باشند به سمت SEO یا همان (Search Engine Optimization) هدایت می شوند.

بهینه سازی سایت وردپرسی برای موتورهای جستجو هزینه کمتری نسبت به تبلیغات مداوم نیازمند دارد و نیاز به صبر و زمان دارد. یعنی یک سایت تازه تاسیس با وردپرس حداقل باید ۶ الی ۱۲ ماه مداوم روی سئو وردپرس خود کار شود تا به نتایج بالاتر در گوگل و دیگر موتورهای جستجو برسد.

اما یک تفاوت خیلی مهم که بیشتر وبمستران و مدیران را قانع میکند روی سئو سایت خود سرمایه گذاری نمایند وقتی یک بار این کار را انجام میدهند و به صفحه اول گوگل می رسند دیگر حفظ آن رتبه کار و هزینه نسبتا کمتری را نیاز دارد و بدین ترتیب سایت شما مادام العمر اگر به صورت متسمر روی بهینه سازی آن کار کنید در صفحه اول گوگل و در معرض هزاران مشتری که به دنبال خدمات سایت شما هستند خواهد ماند.

راهنمای انتخاب کلمات کلیدی برای کسب و کار های نوپا (استارتاپ ها)

یکی از اشتباهاتی که در سئو کسب و کار های نوپا انجام می شود انتخاب غلط کلمات کلیدی برای جذب مشتری از آن ها می باشد.

یک سایتی که به تازگی تاسیس شده است و گوگل به آن اعتماد کافی ندارد نمیتواند برای مثال در کلمه خرید لپ تاب یا طراحی سایت در عرض ۶ ماه کار کردن برسد.

اگر قانون تکامل را برای موفقیت در سئو دنبال نکنید محکوم به شکست خواهید شد. استارتاپ ها باید در ابتدا روی کلمات نسبتا طولانی تر و کم جستجو و البته کم رقابت هدف گذاری نمایند و سپس بعد از کسب رتبه مناسب در آن کلمات و جذب مشتری و درآمدزایی به دنبال توسعه کسب و کار خود و البته انتخاب کلمات پررقابت تر و پرجستجو تر نمایند.


چرا اکثر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند؟
مانند داستان لاک پشت و خرگوش نباشید لطفا!...
بیشتر افرادی که در سئو سایت خود دچار شکست و دلسردی می شوند انتظار ایجاد نتایج یک شبه یا رسیدن به صفحه اول گوگل در عرض یک هفته یا یک ماه را دارند. که میتوان گفت این افراد که تعدادشون هم کم نیست شکار خوبی برای افراد سودجو و کلاهبردار محسوب می شوند به شما وعده رسیدن سایتتان به صفحه اول گوگل در عرض یک ماه در کلمات پر رقابتی که تعیین کردید را می دهند و مبلغ هنگفتی نیز از شما دریافت میکنند و دیگر شما نمیتوانید آنها را پیدا کنید.
موفقیت در سئو نیازمند صبر ایوب هست. هر شخصی که صبور نباشد مشخصا نمیتواند از سئو نتیجه بگیرد و باید به دنبال روش هایی زود بازده مانند تبلیغات در گوگل باشد.
کسب و کار شما باید دارای هدف چند ساله جهت موفقیت باشد و مرحله به مرحله پیش بروید. این مدل موفقیت تکاملی را میتوانید در تمامی وب سایت های موفق پیدا کنید به سال اول تاسیس وب سایت دیجی کالا یا فیس بوک از سایت archive نگاه کنید اون موقع کاملا معنی تکامل را درک خواهید کرد.

ما در تیم سریرنوین در تلاش هستیم تا به روند موفقیت کسب و کار های آنلاین در سئو به صورت تخصصی و حرفه ای کمک نماییم جهت سفارش سئو میتوانید به سایت ما مراجعه نمایید.

منبع پارسینه


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت و سئو سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]